Guncelleme

Standard

Ask hikayesi gibi oldu bu blog isi. Iliskimize bir sene deneme suresi verdim. Turkiye’de yasayan insanlarin asi karsiti olmalarindan dolayi yasadiklari tedirginliklerinin beni atesledigini dusunuyorum bu kararda. Benim gibi sagikli yasam adina gunluk gazete okumalarindan, tv seyretmekten uzak duran bir insanin asi konusuna geri donmesi cok da akil kari degil aslinda ama demek ki zaman bu zaman.

Bu blogu acarken tek hayalim insanlara bir kapi acmakti. Kapiyi acayim, baksinlar, kafalarina, kalplerine soru isareti koyabileyim. Giderlerken bu blogdan, iclerinde arastirma hevesi olsun, niyeti olsun.

Hayalim gercek oldu sanirim. Simdi bu hayalimi gerceklestirenlere tesekkur amaciyla biraz daha ciddiye almaya karar verdim blogu. Cunku ben onemsemesem de pek cok kisi icin cok onemli kararlari vermelerinde acilan bir kapi olmus, farkina varmamisim.

Aklimda bir iki proje var. Elimden geldigince bunlari yerine getirmeye calisacagim. Simdiden soylemek istemiyorum ki olmazsa yanlis anlasilmalara neden olmasin :)Ama olursa herkesin, daha derin bir guvenle danistigi bir site olacagindan eminim.

Yine de iki yildir samimiyetime inanip, tecrubelerimi paylastiginiz icin tesekkur ederim.
Blogun ismi http://www.asihakkinda.com olarak degisti. Lutfen sayfalarinizda yeni adresi guncelleyiniz.

Sevgilerimle, saglikli gunler dilerim.

Bir Yanıt Bırakın

